Gokalpsmom06 gaz damlası vs ek bişiy veriyormusun ben birisinin önerisi ile 5 günlükken oğluma relactaz diye bi gaz damlası vermiştim ayy dediğin gibi ne yapsam uyanmıyor sarsıyorum yine açmıyor gözünü korkudan ağladım acile gittik düşün yolda bile uyanmadı dr bana damlanın bu kadar küçük bebeğe verilmediğini söyleyince nasıl üzüldüm yaaa bide sarılık başlangıcı oldu uyuduğu için emmiyordu çünkü şükür olmadı sarılık geçti gitti 🥰