Derdf Merhabalar, bu sabah kızım 4.ay aşılarını oldu ve malesefki az önce ateşlendi. Kulaktan 39 u buldu ateşi calpol verdim. Büyük kızımda hiç yaşamadım bilemiyorum acaba normal mi bu kadar yükselmesi? Yaşayan var mı aranızda?
Hmtgce Derdf biz de olduk ama ateş yapmadı şükür bizde. Ben asi olmadan da verdim şurup ve üzerini çok ince giydirdim o gün hatta ertesi gün bile.
buselidunya Derdf biz ateş yaşamadık sadece üç gün boyunca o aşının ağrısını çekti yavrum 🥺 ama ateşi baya zamandır düşmüyosa hastaneye getirin diyolar
Ygtakn Derdf benim oğlum da 4 ay aşısı baya ates yaptı 38,4 bulduk ilk kez hemen calpol verdim koltuk altı basına ıslak bez koydum düşürdüm ve inanılmaz uyku yaptı oplum pert bir sekilde 2 gün uyudu
Browni_61 Derdf 4 ay dha olmadik ama 2 ay aşısını oldugnda 38 gecerse hastanye gidin demislerdi.Calpol verdiysenz kollayin ama banyo yapiliyomu bilmiyrm ama eger yapiliyosa ilk suyla banyo yaptr istersn dusmezse götür hastnye bnce ateş yüksekliğinden korkarm bn şahsen 39 az deil bide
Derdf Hmtgce uyutmadan önce çok az calpol verdim keyifsiz diye ama ateşlendi yinede 🤷🏼♀️ İnşallah geçer sabaha kadar
Derdf buselidunya sabah 10.30 da vuruldu aşı, tüm gün boyunca gayet iyiydi, 22.00 gibi uyudu 00.30 da ateşini farkettim ölçtüm 39 çıktı uyandırıp calpol verdim şuan takipteyim :(
buselidunya Derdf zaten bu aşı baya sonra gösteriyor etkisini. Sürekli takip edin bişey olmaz 🙏🏻 çok geçmiş olsun