[silindi] Bütün ev işi bitmiş Ocak silinmiş parlatılmış aspiratör ışığında bir kahve sadece beni rahatlatmıyordur değil mi sizde de oluyor mu✔️😉
prenses_annesii2603 [silindi] en çok sevdiğim şeylerden biri bütün evi temizleyip yorgunluk kahvesi içmek
Mom088 [silindi] koca evi temizliyorum tek ödülüm yine kendim yaptığım Türk kahvesi 🙄 asıl huzuru o miss gibi koku veriyor 🤷♀️
Deletedmom5284 [silindi] ennn sevdiğim ya özellikle dediğin gibi ocağı parıl parıl görmek, benim ki şuan lekeli süt döktüm sahuru bekliyorum yiyelim temizlicemmm😍😍
[silindi] Mom980 aslında bende de olmuyor ama bakıyorsun yapacak kimse yok işler üst üste birikiyor öyle olunca da daha zor iş sana bakıyor sen ona🤣🤣
[silindi] Mom088 ohh mis gibi ya ben zaten kendi yaptığım kahveyi daha çok severim ama yanına birisi eşlik ederse daha keyifli oluyor
Woody [silindi]. Eğer bu dedikleriniz bu saatte oluyorsa bana anca ağlama hissi ve yarın ben napcam tedirginliği verir 😀
[silindi] Woody hahahaha evet bu saatte bitirdim çünkü yarın bunlara ayıracak enerjim olmaz çocukla park maceraları yeterince yoruyor 🤪(saçı başı dağınık emojisi ne ZMan çıkacak yaaa😂😂 olsa onu koyulan
[silindi] Mom088 aman diyim canm dedikoduya yeminliyim bundan sonra aslaa o dedikodu üçgenine karışmam komşularım bu konuda benden prof ezilirim çünkü😅😅
[silindi] Mom088 var da pek muhabbet yok canm ya gruplaşmış herkes bende bunj anlamıyorum hiç hoşuma gitmiyor az olsun öz olsun doğru ve dürüst insanların hayranıyım🥰diğerlerini salla gitsin
Mom088 [silindi] anlaşılmayacak birşey yok herkes işine geleni alıyor yanına 🤷♀️ Ben 2.5 yıllık evliyim daha bir komşunun adını bilmem 😬arkadaşım çok ama dostum dediğim bi arkadaşım var dediğin gibi az olsun öz olsun