Neslyhn Gulsen6137 ben bunun normal olduğunu okumuştum. Anne memesinden kaynaklı olduğu ve tedavi edilmediği yazıyordu. Asıl okuduğum yeri bulamadım ama şimdi googleda arayınca şöyle bir şey buldum, belki işinize yarar http://www.anneylebebek.com/anne-sutu-alan-bebeklerin-dudagi-neden-kabarir/
Gulsen6137 Puki canım alerji şüphemiz vardı yoğurt veriyoruz 3 gündür ondan mı acaba diye içim içimi yiyor doktor da vermeye devam et dedi bilemedim güven olmuyor artık bir doktor alerjisi var diyor diğeri yok diyor kime inanacagımızı şaşırdık😥😥
Gulsen6137 Puki dudaklarıyla tükürük yapar gibi yapıyor sürekli oyun oynuyor ondan mı oldu acaba kötü bisey olmasın da insallah
Gulsen6137 Puki ay ne bileyim korka korka veriyorum zaten bisey olucak mı diye bekliyorum böyle olunca da ondan mı acaba dedim nette de alerji falan yazıyor