Birprensesannesi16 Düzensiz bir regl oluyorum ama şu an belim ve kaslarım çok kötü agrıyor oruç tutsam mı acaba sizce ya tam iftara yakın olursam öyle bir korkuda var ne yapsam sizce.
Serapp__ Birprensesannesi16 Niyetlemeyin öğlene kadar adet olmazsanız o zaman niyet edersiniz. Suan kesin olarak adet olmadiysan tutman makbul olur. Niyetini öğlen yaparsın
Mom088 Birprensesannesi16 tabi size kalmış bir durum ama şuan bunu düşünerek tutmazsanız bu keyfi bir durum olur. Birde bu durum değişkenlik gösterebilir benim bazen 3 gün ağrım olur sonra Reglim başlar bazende hiç ağrım olmadan başlar. Oruç tutmak istiyorsanız bence güne niyetli başlayın