İkiz bebeklerim var biri 13 aylıkken yürüdü diğeri gelişim olarak da gerideydi w oturuşu filan var ve şimdilerde basarken sanki yamuk basıyor gibi ben bir problem olmasından korkuyorum eşim de pamdemiden dolayı hastaneye gitmek istemiyor şu an 19.ayın içindeler ellerini bırakıp bırakıp yürüyor yürüme arkadaşı aldım sürekli yürütüyorum ama 8 9 adım atıp düşüyor kardeşi de düşerdi ama sık sık düşmezdi bilgisi olan yazarsa sevinirim