HaticeYlmazAydn Benim ikizlerim de 2,5 aylik. Yaklasik bir aydir oyleler. Onceden yaklasik 3 saatte bir kalkiyorlardi simdi gece 1 gibi mamalarini yiyorlar sabah 7-8'e kadar uyuyorlar. Doktora sordum uyandirma aciktiklarinda kendileri uyanirlar dedi. Diger turlu ben zorla kaldirdigimda da yemiyorlar zaten, bosuna uykularını bolmus oluyorum. Bende dokunmuyorum artik uyuyorlar.