Mom356 ben 3 yıl tutamadım arka arkaya, birinde rahmetli oğluma hamileydim, sonraki sene kızıma hamileydim geçen sene de kızımı emziriyordum zaten prematüre doğdu daha da küçüktü azalmasın diye tutmadım hepsinin de filtresini günü gününe ödedim ama yine de bu yıl inşallah ramazandan sonra ara ara diğer 3 yılı da tutacağım içime sinmiyor çünkü. Ama yine de hamileyken de bebiş küçükken emerken de tutulmaz canım sonra kazasını kılarsın sen de benim gibi 🙏🤲