Babam 64 yaşında 3 gündür karantinadaydı annemle beraber bu akşam ağız kuruluğu şikayetiyle ambulans gelip almış ve yatış vermişler. Bildiğimiz kadarıyla kronik hastalığı yok ama doktor ciğer tomografisi sonrası karar vermiş yatışa. Merak ettim süreci. Kaç gün yatar, hemen iyileşir mi? Muhtemelen ben de pozitifim şu an ama kendime üzülemiyorum bile babam yaşlı diye. Dua edin mübarek günlerde nolur. 🙏