Kızlar çok bunaldım oğlum 11 aylık ne köfte yer ne tavuk ne pilav yemek hiç bişey ağzından tükürür ne meyve yer bulamaç yiyo oda değişiklik yapsam kahvaltısında asla yemiyo çorba iki çorba dışında yemiyo bugün sabah yaptım kahvaltı yemedi kaşığa vuruyor etraf batıyo sağ kolum ağrıyo artık ona kaşık uzatmaktan öğle oldu yemedi ben stres sahibi oldum adam eve geliyo inanın ona artık ilgisiz oldum gerginim yeme meselesi beni çok üzüyo besinli yemiyo yaşına girecek ya muz bile yemiyo 😢 oturup ağlıyorum adam bıktı benden Diyo sürekli mutsuzSun dert etme yemesin bana yansıtma eve huzurla geliyorum huzursuz ediyosn diyo nasıl olcak bu iş hiç bilmiyorum