Eger anne sütü alıyorsa biberon ve emzik almaması çok iyi. Çünki bunlar onları aldıktan sorna meme reddi sebebi Olabıır. İlerde hiç bir sıkıntı olmaz mama vermeyeceksiniz. Emzik zaten önerilmiyor. Ama en Dogru kararı sız verirsiniz. Benım kızım hıc biberon kullanımı olmadı ama mesela su verdım zamanlar suyunu içebildi biberon dan