Eise Binance uygulamasını indirdim ilk defa coin alacağım hiçbir şey bilmiyorum şu an referans kimliği ile komisyonsuz işlem falan diyor ama bu gerçek mi onu yapmadan üye olsam ne kaybediyorum bilen var mı? Titan zinciri midir nedir ya kafam karıştı 😅