Ilknurutku06 ben Her şeyi yiyorum ayırt etmiyorum canım. Sevmedigim yiyecek yok yani. Özellikle doğal süt ürünleri yiyorum ben. Benimde kızım çok gazlı onun için 1 hafta dikkat ettim yediklerime ama aynı yine düzelen bisey olmadı. Dr gaz damlasida yazmadı hatta verme iyi değil dedi. Bide sütüm çok yağlı benim. Bebeğin kilosuda iyi güzel. Sende herşeyi ye. Sadece soğan bulgur sarımsak biber fazla tüketme. Bol su iç bide 🌳🍁🌸