Kızlar en son 7 aylık hamileydim atak geçirdiğim de ve inanılmaz kötüydü ağır atlatmıştım. Şimdi kızım 6 aylık oldu atak geçirmedim normalde her ay geçirirm. Doktorum da hastaneye gelme demişti coronadan dolayı.3 ay da bir kontrole giderdim. 2 kez kolşisin alıyorum. Normal midir bu durum