ebruska Oğlum 4 aylık, bacağında doğuştan gelen kitle gibi bisey var ne olduğunu bilmiyor doktorlar, hiç MR’a girdi mi bebeğiniz ? Kaç doz ilaç kullanılacak cok korkuyorum ya bişey olursa uyutulunca ayılmazsa of of 😢😢😢🥺
YigitAlpsMom ebruska oğlum girdi anestezili çekiliyor bebek oldukları için. Korkmayın bünyelerine göre ilaç veriliyor. Geçmiş olsun
MustafaEmir ebruska yaklaşık bir ay önce girdik perşembe gece yine gireceğiz uyumasına yardımcı bi toz alıyorsunuz eczaneden onu kilosuna göre karıştırıp veriyor hemşireler iciriyorsunuz sonra uyutuyorsunuz. Bizimki yaklaşık 20 dk sürdü. İlkinde ikincisi ne kadar surer bilmiyorum
hypatia ebruska benim kızım çekildi canım. Hafif doz veriyorlar bitince hemen ayılıyor zaten. İçinizi ferah tutun
Vera1810 Geçmiş olsun kuzum. Dr lar onun bünyesine göre verilere ilaçı. Gecen carsamba benım kızımda tamamen uyutuldu. 1 saat içeride kaldı yanıma geldigınde yarı baygındı benı görünce topladı kendını bebegını sana ihyaçı var kuzum üzülme Allaha emanet hepsi.
Vera1810 ebruska Amin canım benım bi benım kızım oğlum degıl kımse yasatmasın Allah saglık sıkıntısı.allahım kuzunun yardımcısı olsun inşallah.dua edecem kuzuya. İnşallah birsey çıkmaz
Sevgi4242 Hiç bilmiyorum nasıl olduğunu ama yavrun için güçlü olman gerek canım onun sana ihtiyacı var annesi kendini salma üzülme Allah sabrını bol versin geçmiş olsun
ebruska MustafaEmir başında doktor beklemesi lazım filan dediler sizde de öyle oldu mu? Cok geçmiş olsun bu burada
MustafaEmir ebruska yok basinda ben vardım mr cekiirken sicrayinca sakinlestirdim umarım yarinda kolay atlatırız ilk seferde bende cok korkmuştum hatta post açmıştım burda
ebruska MustafaEmir Allahım yardımcınız olsun insallah sıkıntısız geçer, bana da yazarsanız sevinirim ya deneyimlerinizi