Merhaba sevimli anneler kızım 5 ay 26 günlük doktor onayıyla mama ilebeslenen bir bebek olduğu için ek gıdaya başladık.Kızıma muz,bebe büskivisi ve mama sını karıştırıp yaptım , unu kavurdum ondan çorba yaptım,normal gaz yapmıyacak çorba yapıp denedim , kaşık maması denedim ama şu son 2 haftadır yani ek gıdaya geçtiğimizden beri doymuyor 2 saate 1 hem mama hembu tür şeyler tüketiyor fakat doymuyor hiç böyle değildi 2 hAftadır birtoaf sürekli ığğııhhh die ses çıkarıyor bi mutsuzluk atak döneminden dolayımı anlayamadım benim durumumu yaşayan oldumu doyurucu olması için ne deneyebilirim yardımcı olurmusunuz.Ek gıdaya geçtim ama mama 2 noya geçmedim acaba ek gıdaya geçtiğimiz için 1 numara mama doyurucu gelmiyor olabilir mi 🤔