Fatosasel Esraea biberon her ayda yapar benimki emzik kullanırken yaptı 6 aylık kestim emzigi hem kilo alımı hem emmesi düzeldi şu an 12 aylık biberon emzik kullanmıyorum tavsiye de etmiyorum