Bseeyee yaa lütfen böyle söylemeyin böyle şeyler düşünmeyin oğlunuz da belki atak dönemine denk geldi benim kızım da 4 aylık çok huysuz bu sıralar. Emmeyi kesmeye başladıysa ondan da olabilir, hiç
mi emmiyor? Öyle bir durum varsa sütünüzü sağın atın öyle de içmiyorsa isterseniz, sütün devamlılığı için, belki geçici bir süre kaşık kullanarak mama verebilirsiniz katiyen meme emmeyip aç kalıyorsa şayet.
Bu kadar ağrı da normal değildir büyük ihtimalle, yarın gidişata göre tekrar doktora gitmeyi düşünün isterseniz belki gerçekten de müdahalesiz olmayacak. Lütfen canınızı sıkmamaya çalışın hepsi imtihan. Oğlunuzu düşünün o sizi çok seviyor sizin üzülmenizi kötü olmanızı hiç istemez ☺️