3 aylık bebeğin var, akşam bir anda gözünden ihtihap gibi irin gördüm ilk önce önemsemedim elini gözüne götürdüğünü düşünerek fakat artmaya başladı biraz memeden süt sürdüm iyi gelir belki diye ama emin olamadım bu tür durumla karşılaşan var mı bilgi verebilir misiniz,