Merveemre bebegim 3 bucuk aylık şuan 1 aylikken çocuk cerrahi popoda darlık var demisti kakasini fiskirtarak yapıyordu o yuzden gitmiştim bazıları normal desede bana anormal gelmişti her gidişimde dilatasyon(popo içerisine uzun bir âlet sokuyordu) 3 aylık artık öyle fiskirtmiyor bu tarz Bisey duydunuz mu hic
Nesrin1 Merveemre benim bebeğimde de vardı kakasını yapamıyordu doktor önerdi bu dediğinizi ama yaptırmadım
Merveemre Nesrin1 nasil geçti peki ilerde çok sorun yaşarsın demisti ıyiki geldin erkenden demisti doktor bana da.. yaptırarak kötü mü ettim ki acaba
Nesrin1 Merveemre düzene girdi Merveemre kendi kendine geçti bi sorun yok kakasını güzel düzenli bi şekilde yapabiliyor
NurayEmre Benim bildiğim o fışkırtma olayı çok gazlı bebeklerde oluyor yani gazdan dolayı oluyor. Benim bebeğimde de vardı ilk zamanlar hatta bi metre öteye attırıyordu kakasını her yeri batırıyordu. Zamanla geçti bu durum. Yani doktorlara pek güven duymayan biri olarak yine garip geldi bu teşhis..
Merveemre Nesrin1 Nesrin1 bizimkide yapıyordu ama röntgen falan çekti baktı o şekilde işlem yaptı istemeyerek gidiyordum bir ay sonra gel dedi daha gidesim yok artık ya sizinki kac aylık suan