Anne25 Kızlar 2 aylık bebeğim var emziriyorum bir gögüsümü sağdığımda anca 25 30 cc cıkıyor sütüm azalmış ne yapsam ne yesem çoğalma olur acaba Önceden 120 leri görürdüm
Zekimurendebizigorecekmi Anne25 Kuru dur , incir , gün kurusu bunları kaynatıp hoşaf gibi taneleriyle ye canım hem kalitesi hem sütun artar :) birde bol su ve yeşillik tabi
mariecurie20 Anne25 armut çok işe yarıyor. Başka bir bilgim yok canım bir de bestlak damla da artırıyor
Tubafadime Anne25 canim adet dönemleri oluyor o zamanlar sütten azalma oluyor ama çoğaltmak için kuru tut kaynar ve sabah akşam aç karnina ic birde dereotu ye güzel süt yapıyor.
Damla7 Anne25 Şokta ebebekte ve A101 de maltana malt içecek olarak geçiyor bunlardan mutlaka ama mutlaka al çok işe yarıyor soğan salatası bide
Ezop Anne25 Özellikle demiriniz azalmış olabilir. Doktorunuza danışarak değerlerinize baktırın. Vitamin desteği artırıyor. Kendimde deneyimledim.
Damla7 Anne25 bende çok faydası oluyordu canım maltana ve soğan salatası nın bide çok su içiyordum Soğanı incecik söğüş gibi doğra maydanoz sumak tuz zeytinyağı limon karıştır ye 😊
ezgi_kusun_annesi Anne25 Benzer bir durumu bende yaşadım her 3 saatte bir 20 şer dakika olarak iki göğsümüde toplam 40 dk düzenli sağdım. 3 ana ve 3 ara öğun olarak beslenmeme dikkat ettim ve bol su içtim. Bir hafta sonra eskisi gibi sütüm yine çoğalmaya devam etti
ilosasell Anne25 o kadar çok yiyecek yedim ki hiç birisi fayda etmedi galaktago damla var süt artırıcı onun çok faydasını gördüm canım
Limonlusu Anne25 memelerin terbiye olmuş olabilir. Artık sağma makinasının gücü bebeğinin ki kadar etkin gelmediğinden uyarılma olmayıp az süt geliyordur. Önemli olan bebeğin emdiği miktar sapdıpınıza çok takılmayın.
Aselzeynep1 Eczanede satılıyor günde 3 kez 20 damla suya damlatiyorsunuz yalnız ben azalttım sadece gece yatarken iciyorum
Baybarsveannesi Anne25 makineye çok kulak asmayın lütfen Huzursuz değil günde 4 5 kez altını ıslatıyorsaa kilo kaybı yoksa sütünüz var demektir. Bebeğinizin çenesi makinadan daha güçlüdür bu sebepledir cc oranı