Babyboysrc Kızlar hayırlı geceler,oğlum 13 aylık olmak üzere hala diş çıkarmadı.Doktor normal dedi ama ben artık bir sorun mu var diye düşünmeye başladım.Bizimle aynı durumda olan başka birileri var mı acaba ☺️
elha_3 Babyboysrc evt çok normal korkmayın bebeklerin gelişimine göre çok fark ediyor 1 yaşında bile çıkartan bebkler var
Sedauysal Babyboysrc biz bizz inanın her dış postuna yorum yapmışımdır seni çok iyi anlıyorum 😊🤭 biz 15ay 9gunlukken ilk disimizi çıkardık Mart ayının ilk haftasında şuan 3.disimiz patladı ♥️
Babyboysrc elha_3 Evet öyleymiş benim oğlum da anne sütü sadece üç ay içti ondan mı diyen çok oldu o yüzden kötü hissettim
ikibebebiranne_ 13 aylık çıkardı oğlum ilk dişini 1 ay sonra ikinci çıktı 2 gün öncede üst dışı çıktı 17 aylık oğlum su anda geç diş çıkaran bebeklerin dişleri daha sağlıklı olur dedi doktorumuz içiniz rahat olsun 😘
Babyboysrc Sedauysal Her bebekte farklı demekki 😊çok tşkr ederim içim rahatladı inşAllah en kolay şekilde çıkarır bütün bebekler 💕