Merhaba kızlar,
1,5 aylık bebeğim var ilk günden beri prima premium care kulanıyoruz. (Çok memnunum)Dün markette kalmadığı için eşim molfix hipoalerneniği almış. 1 gündür kullanıyorum şimdilik iyi gibi. Arada yarı yarıya fiyat farkı var. Siz hangisini kullanıyorsunuz. Memnunmusunuz?