Hayırlı ramazanlar anneler kızım 6 ay 3 günlük hiç bir şekilde ses çıkarmıyor desteksiz oturuyor yuvarlanıyor ama nedense hiç ses çıkarmıyor oğlum kızım kadarken babaa diyordu ama kızım demiyor. Bide arkadaşımın oğluyla kızımın arasında 1 ay var kızım büyük o çok güzel sesler çıkarıyor ve baabam diyor aceba normal mi benin kızım ses çıkarmayınca karşılaştırmak istemem kimseyle ama merak ediyorum aceba normal mi