Wolverine 1 ben postumu gece 12 den once actim alakasi olmasa bile 2 size ne oluyor kendinizi o ergen sinifina koyduysaniz diyecegim birsey yok postum gayet aciklayici uzerine alinan alinir posta daha fazla yorum yaparak uyuyan devi siz uyandiriyorsunuz kapatmaya musait bir konu