Canım benim oğlum da 2 yaş olmak üzere 10 günümüz kaldı çok çok kafaya taktım bende senin gibi çünkü daha 16 aylıkken anne hadi diyen bir çocukken 20li aylara geldiğimizde sadece kelimelere yöneldi bol bol kitap oku onun karşısında kelimeleri yavaş yavaş söyle dikkatini çekecek şekilde komik yüz ifadeleriyle mesela 2 farklı doktora götürdüm birisi konuşmaması iyi değil TV,tablet vermeyin otizm olur dedi geçti diğeri bu çocukta hiçbir sorun yok anne gel diyorsa bile yeterli tüm komutları alıyor dedi yine içim rahatlamadi yaklaşık 1.5 ay TV,telefon kestim sadece çocuk şarkıları dinledik bütün gün ve hemen farklı kelimeler ve canı istediginde 3 kelimeli cümleler bile söylemeye başladı bir anda süreklilik yok canı isteyince söylüyor ama içim rahatladı şükür en büyük tavsiyem anne olarak biz stres yaptıkça çocuklar daha da geri çekiliyorlar içini ferah tut bir bakmışsin konuşmaya başlamış bile anın tadını çıkar 🌺