mert2021 yok yok zeytinyağının faydası vardır zararı yoktur yani canım. Sabunu bende denemek istedim ama cesaret edemedim belki koysam yapardı. Sadece anne sütü alıyorsa 10 15 gün yapmaması normal dedi doktorum. 16. Gün yapmazsa yanıma tekrar gel dedi. Ama bi sıçsa iki kilo sıçacak 😂