ceren0101 Merhabalar , doğum yapalı 7.5 ay oldu doğumdan sonra 3.Ay regl olmaya başladım düzenli gidiyordu bu ay 9 gün gecikti hamilelik vs. olduğunu düşünmüyorum , böyle düzensizlikler normal midir emzirme döneminde, başına gelen var mı ?
Berrusunannesi ceren0101 vallaha benim 5 ay oldu hala olmadım ilk ay bi böyle damla gibi geldi bi daha yok
Esifet ceren0101 bende gemen regl olmuştum geçen ay 5 gün geciktim hamile olmadığımdan emindim. Sonra regl oldum belirtisi vardı çünkü bence olursunuz sizde eminseniz eğer☺️
Mimarbiranne ceren0101 Berrusunannesi benimde 5 ay oldu hiç olmadım 1 yıl olmayanlar varmis cok normal
Organikumos ceren0101 en normal şey 3. Aydan sonra oldum bende 3. Oluşum her ay neredeyse 4 5 gün attı hele bu ay 20 gün geciktim test test test negatif ama adet yok ortada çıldırcaktım bir ara.
ceren0101 Berrusunannesi ya umarım siz de en yakın zaman da olur rahatlarsınız. Sancı ağrı var ama olmadı sormak istedim🙏
1cansu Ya ne kadar gecikme olabilir bende 2 ay oldu sezeryan olalı,olmadım hala.Arada zamanı gelince haralet ve sinir yapıyor
minikkoalam1 Benimde 9 ay oldu düzenli gidiyordu aslında ama bu ay 3 gün gecikti arada oluyor böyle şeyler galiba
ceren0101 Organikumos anladım çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için, benim de hep negatif çıkıyor insan stres oluyor.
Organikumos ceren0101 rahim kendini henüz toparlama evresinde olduğundan çok aksıyor strest yapma canım daha da gecikir boşverdiğinde geliyor zaten 😊
Ecmsd ceren0101 benim de aynı şekilde oldu doğumdan 4 ay sonra oldum başlarda düzenliydi ardından bir ay oldum bir ay olmadım kontrole gittiğimde kist oluşmuştu adet söktürücü ile eridi ardından yine düzensiz devam etti
ceren0101 Ecmsd cevabınız için çok teşekkür ederim, ben de doğumdan sonra kist vs olabilir diye aklımdan geçti bu ay olmazsa, bende gidicem 🙏