Xexexe Anneler ben 2 buçuk ay önce sezeryan ile erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesinden dolayı doğumdan sonra yüzümde aslında alın bölgesinde bı kuruluk ve deri dökülmesi var normal mi sizce benimle aynı durumu yaşıyan var mı