Ravzaannesi01 Seyma60 bende aynı şekilde kızım 3,5 aylık 28 günde bir olurdum 2 gün gecikti çok korkuyorum inşallah değilizdir. Nette ama düzensiz olmak normal kabul ediliyor.
Minnakseven Seyma60 7 aylıkken bir kez oldum şu an 11 aylık olacak bir daha olmadım hamile de değilim
Ravzaannesi01 Seyma60 aldım ben ama yapmaya cesaret edemiyorum. 3. Günüm bugün Bi 4 gün daha geçsin de geçerse o zaman yaparım.
Nurhan88 Seyma60 17 gün geçti bu ay enfeksiyon varmış o sebeple olmamış benim fitil verdi 3. fitilden sonra oldum şükür ama insan korkuyor tabiki hamile olabilirmiyim diye
PortakalliKahve Seyma60 test yapın içiniz rahatlar. Bende düzenli oluyordum 5 aydır bu ay 9 gün gecikti bugün test aldım rahatladım
Kbrbydk Seyma60 Kızım 13aylik 9 gün geçti adetim hamile de değildim ama hep düzenli olurdum en baştan beri. Olabiliyor yani kendinizden eminseniz