Bazı şeyleri bu kadar sorgulamak güzel değil bence. İslamiyette kayıtsız kabul etme durumu vardır . Bazı olaylar neden sonuç ilişkisine bağlanamaz ve sürekli neden böyle neden şöyle demek insanın imanında bir şüpheye meyil verebilir . Dün de Ramazan niye 30 gün 1 hafta değiş demişti biri bugün bu yani bu tarz şeyler sorulacak olsa sürekli sonu yok zaten. Erkekler niye namazı bırakmadan tutmak zorunda kadınların regl molası bar ama kadınlar namazda tesettüre uygun giyinmek zorunda erkelerin kuralları çok daha yumuşak yani her şeyi sorgulanmak lazım bence