Sana bir şey diyeyim mi canım üniversitede sabahçıydım arkadaşlar uyanmasınlar diye alarm kurmak istemezdim biri küçükken söylemişti hep bunu yaparım .yatmadan önce 7 kere Kevser süresi okuyorum ve hangi zamanda uyanmak istiyorsam dua edip yatıyorum hep uyanmışımdır mucize gibi.Dün de sahura kalkmak için yaptım bebeğim uyanmasın diye saat kurulmuş gibi biranda kalktım .