Eyllebr benim oğlumda dört aylık iken kan gördüm kakada kıl gibi. Doktor süt ve süt ürünleri yememi kestirdi kanda kesildi sonra az miktar tekrar ye dedi 15 gün sonra. Yemeye başlayınca tekrar geldi böylelikle tanı koydu. Ama çok şükür ki ciddi boyutda değildi şuan 7 aylık ve sorunumuz bitti. Kanın miktarı da önemli galiba burda canım.