Sevgili anneler 5 aylik bir oğlum var. Kolik bir bebeksi, ben sandim ki kolik bitince o huzursuzluğu gidecek. Evet eskiye göre çok daha iyi suanda ancak ağlamasa bile sürekli bir mızıldanma halinde. Memnun edemiyoruz sürekli ilgi göstermemize rağmen. Uyutmasi cok zor, uykuları kısa. Kendi başına asla 5 dk bile uzanmaz. Ev isi ve yemek yapmak anca uyursa ki dediğim gibi uykuları cok kısa. Uğruna canım feda ama zor bir bebek. Ne yapmak lazım, nelerle oyalamak lazım… Benim durumumda olanlar varsa ne olur önerilerini yazsınlar. 🙏