Asmininannesi20 Üzülmeyin sıras yapmayın bende öyleydim tutamıyordu elimle ucunu çekip ağzına koyuyordum hep böyle mi olacak diyordum bi kaç gün sonra alıştı tuttu rahatlıkla ağzına aldı daha küçük o normaldir üzülmeyin alışır sonra sizi öyle kolay gelir