Öyle güzel bir paylaşım ki, benim ki de laf, mâna dolu, iyilik dolu. Öncelikle teşekkür ederim Allah razı olsun, düşünüp zaman ayirip paylaşmışsınız. “Ben” düşüncesinde olmayan insanlar var oldukça sizin gibi, güneş hep var bu çocuklarımızın üzerinde. Bütün dualarım bu yavrularla.hepbir ağızdan bağırmaliyiz aslinda “BU ÇOCUKLAR NEFES ALAMİYOR” diye. Evlatlarimiz sağlıklı diye susmalimiyiz? Evet allahin bir lütfu onlar sağlıklı , fakat diğer kardeşlerimizin çocukları onlarin evlat kaybetmemek için tutunduklari bir ciliz umut, destek olmayalimmi? Kalbimiz kurusun be. Hergün, dolabimizda bundan sıkıldım dediğimiz bir sürü eşya var. Gün yüzü görmeden oraya buraya tıkıştırdığımız. Dudak uçuklatan fiyatlarda bu ilaçlar. El uzatin, kalp uzatin. Ya şâfi💕