Polikistikannee olabilir alerji reaksiyon vermiş . Biz de alerjiye bağlı egzama var böyle başlıyor sonra daha kızarıyor. Dikkat edin sürekli nemli tutun biz doktor önerisiyle bepanthol sensiderm kullandık geçiriyor . Bebek şampuanından başka birşey kullanmayın bence biz kıyafetlerini Bile iki kez durulama yapıyorum . Daha çok küçükler ciltleri çok hassas.