Sarya_kus Birdunyagezegen kuzu normalde müdahale etmiyorum ama cok gaz sancısı çekiyor napcagimi bilmiyorum 2 ay 10 günlük kayisi çayı vermek zararlı olmaz mı acaba
Birdunyagezegen Sarya_kus yok zararı yok. Verebilirsin gaz sancısı içinde damla kullan veya kimyon çayı. Ama kabızlık için kuru kayısı kaynatıp iki defa icirirsen rahatlar inşallah. İlaç ile müdahale kötü alışkanlık yapar bağırsaklara ve daha küçük
Yesmm1 Sarya_kus ev de kendi yapabileceğiniz lavmanlar var doktorunuza bi danışın isterseniz biz 2 3 sefer yapmıştık
Balkes Sarya_kus oglum için kuşatmıştır hic faydasını gormedik gliserin kansuk fitil kullqndim mecburen
Gzmzmn Sarya_kus ben bebeğime kullanıyorum ama 2 aylıkken sadece zeytinyağı veriyordum sanırım 6. Aydan sonra başladık. Bu arada Sma lı eymen bebeğin paylaşımlarınıza ihtiyacı var lütfen destek olun instagram’da eymen_nefesalsin 🙏🏻🙏🏻
Hatice-aydnn Sarya_kus ilk önce dra danışın sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor gaz sancısı için masaj deneyin ayaklarını karnını sıcak tutun bebeğiniz daha çok küçük bu ilacı kullanmak için
Sarya_kus Yesmm1 aslında lavman var bi kere yaptim kakasını yapti ama üstüne cok ağladı rahatlamış gibi değildi
DoganurcaN Kendim kullandım bi halta yaramadı dozunh bile arttırdım kafama göre ama yok tık demedi yani bende
11866380 Sarya_kus ben kendim için kullanmıştım elikada bir kadın önermişti hem kendi hem bebeği kullanmıştı hamilelikte ve emzirirken kullanılıyor diye almştm
Sarya_kus Hatce1344zm kuzum sen şurup verdikten ne kadar sonra etki etti ben bugün saat 2 de verdim daha tık yok
Hatce1344zm Sarya_kus 3 4 saate etkisini gösterir meraklanma yapar insallah sıkıntı etme sabah aksam düzenli kullanınca zamanla kendisi yapıyor kakasını
Hatce1344zm Sarya_kus vala kuzum biz 5 ayligiz doğduğundan beri kullanıyoz…valla kafamda ak çıktı 5 aydır kocadim iyice..
Littlemommm Sarya_kus ben kullandım içirdikten yarım saat sonra etkisini gördüm çok faydalı zaten içeriği bitkisel tavsiye ederim.