Ebruasel benim bebeğimde öyle oldu tam 1.ayında çıktı, çoğaldı 50.günün felan azalarak kayboldu ama bu süreçte kaç kez doktora gittik kaç krem kullandık,bu çıkanlara genelde 15.gününden sonra çıkıyor bebeklerde,belki sizinkinin onunla alakası yokturdur ama bizimki süt alerjisi, diğer belirtiler yoksa sizinki yenidoğan sivilcesi olabilir