İnternet hesaplamasına göre bitmesine 1 gün vardı. Ben de hiç etkilenmedi diye seviniyordum. Bugün sabahtan beri hiç ağlamadığı kadar ağladı yavrum. Gündüz uykusu 20 dk yı geçmedi. Hep huzursuz. Şimdi banyo yaptı emmedi bile iç çeke çeke uyudu kaç dk uyur bilmem. Bu mu atak arkadaşlar yoksa bi yeri mi ağrıyor bilen biri bir şey desin lütfen 🤯😞