Mirage91 İyi akşamlar kızlar, bebeğinize emziği nasıl bıraktırdınız? Çok zorlandı mı ? Uykuları kaç günde düzeldi? Beni bi korku sardı yarın başlayacağım uyumaz diye
Hatce1344zm Mirage91 valla 2 gun rezillik çektim sonra unuttu gitti. emzigin ucunu kestim 2 gün elinde süründürdu. sonra kendi kendine attı….
Lina1205 Mirage91 Kendine bıraktı 6 aylıkken ki emziksiz uyumazdi ek gıda ya geçince tiksindi herhalde birde hep 0-6 emiyordu 6-18 hiç tutmadı kaç tane almıştım
MrvNyzDua65 Mirage91 benim kızım doğduğundan beri aynı emziği kullanıyordu naptıysak değiştirmedi 17 aylık olana kadr emdi ucu yırtıldı haliyle o kadar ay emince yırtıldığını gördü bi gece ağladı artık da istemedi
Mirage91 Hatce1344zm çok uyandırdı mı canım. Ayy uykusuz kaldım mı sinirli oluyorum 🤣🤣 ben de ucunu kesip eline vermek istiyorum inşaallah işe yarar sapını emmez bu sefer
Hatce1344zm Mirage91 3 gun uykusuz kaldim bende…sonunda kendi eliyle atti .sabret bacım..bırakır ınsallah..
limonlukarpuzzz Milamoms aynen oyle onemli olan travmasiz atlatmak bu gunleri travmayla birakacaksa hic birakmasin daha iyi.
Mirage91 Hatce1344zm kestim ucunu off onu öyle ağlarken görmek ❤️ Memeyi bulmaya çalışıyor bulamıyor ucunu, çok zor 3 kere kalktı inşaallah çabuk atlatır ❤️❤️
ikizbabymom Mirage91 benim oğlu 18 aylık ve emiyo uyurken atıyo ağzından ama kalkmıyo onun içim ben bıraktırmayı düşünmüyorum
Mirage91 ikizbabymom yanlış anladım kusura bakma ❤️❤️ Doktorda kesinlikle istemiyor kara kara düşünüyorum nasıl bıraktırcam diye bizim kızın dişleride yamuk
ikizbabymom Mirage91 estağfurullah😊oğlumunda öyle sanki kardeşim 5 yaşına kadar emzik gibi biberon kullandı dişleri düzgün şans sanki biraz.Çok huysuz bi oğlum var sadece emzikle sakinleşiyo o yüzden bıraktırmayı düşünmüyorum🤷♀️