Ya kızlar 10 aylık bebeğim var ve oruç tutmak istiyorum bugün tuttum ve rahatta geçti ama vicdan azabı çekiyorum sütüm hemen bitiyor illa ki ek gıda veriyorum bebeğime bir yandan tutmayı çok istiyorum bir yandan bebeğimi ihmal ediyorum gibime geliyor çocuğu sütünden alıkoyuyorum orucu Her zaman tutarım ama bebeğimi şurda 2 yaşına kadar emzirebilirim🤦🏼♀️ Kafam çok karışık iki türlü vicdan azabı çekiyorum bana akıl verin🤦🏼♀️🤷♀️😢