Dilcem28 Nasil ya kamuda 10 yas alti çocuğu olan insanlar calismicak. Ama ozel sektör teşvik edilicek kesin degil yani. Neden ozel sektörde çalışan annelerin cocuklari cocuk değil mi
Yasemin_06 Dilcem28 degip cnm onlarinli cocukbizimki agav kavugunda yetisiyor. Memur bi ulkenin anahtari kaldi verilmedik gelin alin deseler utanmadan onada giderler kosa kosa onlar eede virus bulasmicak bizimkiler calisiyor “onlar ozel sektor mecvur ” sinir oluyorum sinir
Bal-Kaymak Dilcem28 Özel sektörde çalışanlar insan muamelesi görmediği için çocukları da insan evladı sayılmıyor tabi . Artık şaşırmıyorum ben. Allah çalışmak zorunda olan annelerin yardımcısı olsun . 🤲
Kukuli4198 Dilcem28 maalesef o kadar saçma sapan bir sistem ki. ya ben bir anne olarak nefret ediyorum özel sektör dekiler insan değildir çocuğu da cocuk degil. Allah kabul etmesin inşallah bu adaletsizlik ne olacak böyle😔😔
DefneVeraasigi Bir öğretmen olarak aynı dertten muzdaribim. 3,5 aylık bebeğimi bırakıp işe gitmek zorunda olmak çok kötü
Mommysharkdoodoodoodoo Kukuli4198 özel sektörü pek bilmiyorum ama eşim kamuya giriyor şahsen tek bulaşabilecek yer iş yeri olduğu için ve şimdi 0-10 yaş çocuklara bulaş riski çok yüksek olduğu için babaların da bundan faydalanmasını isterdim. İnşallah özelde çalışan en azından anneler bu idari izinden faydalanır
E_srgt Dilcem28 yazık günah gerçekten 10 yaş nedir ya 3,5 aylk bebeği olupta özelde çalışmak zorunda olan bir sürü kadn var özelede 1 gelmeli bu istisnalar
Niloskos Dilcem28 degil cunku memurluk sinavlari NEYSE SILIVRI SOGUKTUR KONUSMICAM Biz 3. Sinif vatandasiz ve kopek gibi calismaya mecburuz.
Dilcem28 Dua edelim su ramazan ayi hurmetine çalışmak zorunda olucak bizler icin . Rabbim evlatlarimizin yüzüne baksın da bizde insan gibi evladımızın yaninda duralim bu covid zamanında