Cemilekadirinannesi 5 aylık sürekli eli ağzında çıkaramıyorum asla açmı bu çocuk varmı bizim gibi olan?
Nurcan03 Cemilekadirinannesi açlıktan değil. Oral dönemde oldukları için yapıyor. Bir de muhtemelen diş çıkarır yakında.
elifhanimm Benimki de öyle eline kitap veriyorum bakmıyor bile hemen ağzına götürüyor milletin bebesi tutup inceliyor görüyorum instada benim ki zombi nene gibi herşeyi ısırıyor mübarek
duru2603 elifhanimm ayy öyle deme ya yazık dişi cıkacaktir😂 bizimki 4 aylık bizde de eller hep ağızda
egeninanns Cemilekadirinannesi bizim bebe yumruğuyla beraber sokuyo girmeyince de bağır çağır delleniyo. Her yer salya 😂bana normal geliyo artık
Tugcecivan Cemilekadirinannesi Benimki ikibucuk aylıkken başladı yakında dört aylık olacak sap sup elini emiyor hala
elif_07 Cemilekadirinannesi bizimki de 4 aylık olmak üzere. Böyle şekerli tatlı bişey sanki de elini yalayıp somurup duruyor. Bir ara ben de tadına baksam o minik elinin 🥰