Merhaba,
Bu konuyu detaylıca tartışsak ne güzel olur.
Deneyimli anneler aldıkları modeli ve beğenip beğenmediklerini yazarsa sevinirim.
Zira ben bu bataga battım. Çıkamıyorum.
Seçip de alamıyorum.
Bir de ne kadar süre kullandınız ilk ayakkabısını?
Bildiğim kadarıyla yürümeye başladıgınsa bilekten oturan, ayaga tam olan alınması gerekiyor. Bu ayak hemen büyür mü? 😀