Kuzeyufuk Kızlar buzluğa attığım 120 cc ilik kendi sütüm var. Yarın dışarı çıkacağım emzirmek zor olur diye onu kullanmak istiyorum. Çözülmesi için ne yapmam lazım? Ve çözüldükten sonra ne kadar sürede tüketmemiz gerekiyor
41esra Kuzeyufuk ısı göstermeden kendi çözünmesini beklemen gerekir yarın lazımsa bugünden buzdolabına koy çözülür orda çözüldükten sonra 3 saat içerisinde tüketmen gerekir
Nurrg Kuzeyufuk bulduktan çıkarınca buzdolabında çözünsün ardından kaynar suyu dola tabak vs içine koy orda ısınsın ısınmazsa suyu yenile hemen tüketilmeli o durumda aksi halde tehlike
Rihle Kuzeyufuk buzluktan çıkar ve soğuk suyun içinde benmari usulu erit paketi açmadan sonra biberona koy ve sıcak suyla bu sefer ideal ısıya getir ve içmeye hazır. 3 saatten fazlada bekletmeden tüketsin yavrucak
Denizkiziii Çıkart buzdolabı kısmına koy yarına kadar çözünür ben mümkünse çözündükten sonra 24 saat içimde tüketiyorum yoksa atıyorum
Emine_1245 Canım buzluktan çıkarınca az bir süre dolabın alt kısmında beklet. Sonra benmari usulu ısıt. Isittiginda da hemen tüketin. Beklemesin o şekilde uzun süre