Canan27 Iyi akşamlar hanımla 67 günlük bebeğim var ve bugun farkettim göğsün de leblebi bütğklüpünde sertlik var sanırım süt sertliği başına gelen varmı ne yapmam lazım.
Tosbikannesi22 Canan27 canım benim oglumda da oldu asla dokunmamak gerekiyor kimi masaj yap yayılsın felan diyor banada demıslerdı ben yapmadım kendiliğinden gectı hemsıre ve doktorda elleme en gerektiğini soledı
Hohomoromu Canan27 yenidoğan da okuyor genelde anne karnında hormonlardan kaynaklı galiba birikiyor süt sıkmayın
Anneyeni Canan27 herhangi bir müdahilede bulunmayin cok sakincali kendiliginden gececektir. İcinizin rahat etmesi icin doktoruna sorabilirsiniz
Serapveminikleri Canan27 yapmıyor merak etmeyin dokunmayın üstüne bişi koymayın sıkmayın geçer yakın zamanda 🙏