Miraciminannesi Iyi akşamlar bebeğim 5 aylik bi göğsümü alıp diger göğsümü reddediyor için küçük diye böyle bir şey yaşayan oldu mu sütüm kesilecek diye cok korkuyorum
Celaparslan Miraciminannesi mesela nasıl reddediyor memeyi tarif edebilir mısınız benim de 38 günlük bebeğim var ara ara memeyi ağzına alıp çıkartıyor sonra tekrar alıp tekrar çıkartıyor 6 7 kez bunu tekrarlıyor böyle birşey mi meme reddi ?
Annesininbali29 Miraciminannesi benim kızım 5aylikken bıraktı sağ göğsümü bir ay sağdım verdim sonra sagmaya zamanım olmadı sütü tamamen kesildi sol göğsümü emiyor neler denedim emmedi internetten beyaz gürültü açıp ver memeyi belki emer senin bebek meme reddini beyaz gürültüyle yendik şimdi birinide olsa emiyor şükür
Annem42 Miraciminannesi aynı durumu bnde yasyrm canım ama bugun birax düzelmye bsladı bol oku okuttur. Bnde snu soruyum sana ve bilenlere gögsüm cok yumusadı emerkn hemen süt inmyr ve bsta aglıyr inince susuyor sizce nden böyle sütüm mü kesileck anlndm
Miraciminannesi Anliyor ne yaptıysam olmuyor dönüş yonunu bile istedigi memeye çeviriyor yatarken emzirdimgimde pompa aldım oda fayda etmedi çilek reçeli sürdüm ilk bi aldı sonra yine almadi
Miraciminannesi Yok daha o tarafa yatırır yatirmaz agliyor sonra pozisyon değiştiriyorum ağzına alınca anlıyor zorluyorum ondan dolayi mi yapıyor anlamadım sut kesilir mi ara ara sagiyorum
Patis Miraciminannesi canim zorlama sakin biraz rahat birak bakaim belki gecicidir. O gogsunu sagmalisin ama bide bibern vermemeye calis
Miraciminannesi Annesininbali29 sağdiklqrim da dolapta kalıyor biberonla veremiyorum 2020nin nesilleri etki yaptı minnaklarimjza 🙃
Miraciminannesi Iste tek korkum o şekilden şekile giriyorum biraz fazla mı zorluyorum dedim ama yok yine almadi biberon emzik de kullanmıyor almıyor midesini bulandırıyor hepsi sadece emiyor
Elif_akdeniz Benim bebekte göğsümde uyuyor yerine koydum mu kıyameti koparıyor bütün gün göğsümde kalmak istiyor acaba doymuyor mu dedim mama aldım iciyor bitiriyor bitirdikten sonra ağlıyor emek istiyor ne yapacam Bilmiyorum 🤦♀️🤦♀️
Miraciminannesi Elif_akdeniz o benimde aynı işte orda uyumak hoşuna gidiyor idrar sayısı 6 yi geçiyor mu her bez de dolu dolu oluyor sa doyuyor keyfi yapıyor
Patis Miraciminannesi emzirme destek sistemi diye geciyor internetten arastir canim. Emzirirken yandan ufak bir hortum gibi biseyle sagdigin sutude veriyosun. 5 numara olmadi lazim edsnin. Bak bir internetten
Miraciminannesi Annem42 şimdiki bebisler direk aldığında ağzına aksin istiyor ama 2 çektikten sonra iniyor yumuşama si normal artık damarlar genişledi gi için bebislere yetecegi kadar sut iniyor