1-2 Duru33 düz olanında balık yağ yok diye biliyorum. Bebeğim 10 aylık. 5 aydır bebelac gold kullanıyoruz çok da memnunum
Duru33 Gold olanı kullanıyorm ama düz olanı nasl bilmiyorm yanlş mama almak istemşyorm aynımı acaba ikiside
Duru33 1-2 bnde şuan gold olanı kullanıyorm bnmde şuan şikayetm yk kakasınıda bazsn hergün yapıyo bazen 2 günde 1 yapıuor çok gaZ skntısıda yaşamadk merak ettm arasndaki farkı sadece tşk ederm cnm