ames27 Merhaba anneler 20 günlük bebeğim iki gündür çok ıkınıyor çok ağlıyor kabızda değil sarı ishal şeklinde kakasınıda yapıyor ıkınarak ağladığı zaman morarıp kalıyor neden öyle oluyor acaba
Denizkiziii Valla bizim gaz 10. Günde başladı bence hemen doktora göster sümüksülük varmı kakada alerji olabilir Ayrıca bağırsak düzenleyici verebilir ıkınma için
ames27 Denizkiziii yani sulu yapıyor su gibide geliyor olabilir mi acaba alerji yarın bi Dr gidelim ozmn